Գովազդատուները զանգվածաբար լքում են X սոցիալական ցանցը՝ մտահոգված հարթակում թունավոր բովանդակության աճով և ծառայության սեփականատեր Իլոն Մասկի վարած քաղաքականությամբ: Մարքեթոլոգների միայն 4%-ն է X-ը համարում ապրանքանիշերի համար անվտանգ հարթակ: Մասկը հերքում է գովազդատուների վստահության աղետալի անկման հետ կապված խնդիրները և մեղադրում նրանց շանտաժի մեջ:               
 

Հավասար մեկնարկային պայմաններ անհամաչափ հենման կետի պայմաններում

Հավասար մեկնարկային պայմաններ անհամաչափ հենման կետի պայմաններում
22.02.2019 | 02:50
Դիտվել է՝ 24371

Հեղինակի նյութեր

Մեկնաբանություններ